segunda-feira

O que eu vou dizer? Estou tremendo, chorando, nervosa, com vontade de fazer xixi ou sair gritando.... uma puta surpresa acaba de me acontecer. Uma declaração que eu aguardava há 3 anos! Aqui está:
I have to tell you something I've had on my mind since the day we first met.
I have had the biggest crush on you since we met. when you left to go home I wanted to kiss you but couldn't get the courage. When I didn't talk to you for so long it was because I would get sad when we would talk cause you would tell me about your boyfriends, so I kind of avoided your e-mails. I'm sorry but I am in love with you. This probly sound stupid but I have to get it out. Before I met you I swore to myself I would never get married but that has changed to I won't marry anyone but you. If this wierds you out just tell me and will say no more. write me back with your # see ya.
I love you,
Ryan


Estou petrificada, realmente não sei o que dizer. Talvez esse seja o melhor dia dos últimos tempos, e eu não devia estar chorando.

0 Comentários:

Postar um comentário

Assinar Postar comentários [Atom]

<< Página inicial